Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Ders Kodu: HAT256
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 0
Kredi: 2
Laboratuvar: 0
AKTS: 3
Amaç

Müşteri ilişkileri yönetimi ile ilgili temel bilgiler vermek. Öğrencilerin iş yaşamında müşteri ilişkileri yönetim sürecini başarıyla uygulayabilmesi için yeterli teorik ve pratik bilgiye sahip olmasını sağlamak. İlişkisel pazarlama sürecinde veri toplama yetkinliğine sahip bireyler yetiştirmek.

Özet İçerik

Müşteri İlişkileri Yönetimi'ne (MİY)Giriş, İlişkisel Pazarlama Yaklaşımı, Müşteri Kavramı ve Müşteri İstek Ve İhtiyaçları, Müşteri İlişkilerinin Ekonomik Yönü, Müşteri İlişkileri Yönetimi'nin Bileşenleri, İlişki Türleri ve Müşteri İlişkileri Oluşturma Yolları, Müşteri Kazanma ve Tutma, Müşteri Şikâyetleri Yönetimi, Müşteri Bilgisi ve Müşteri Piramidi Analizi, Müşteri Değer Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi Ölçüm Yaklaşımları

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri