1. | Sağlık sistemini tanımak |
2. | İş organizasyonu yapmak |
3. | KBRN durumlarda acil bakım uygulamak |
4. | Hasta veya yaralıyı değerlendirmek |
5. | Yaşam desteği sağlamak |
6. | Acil hastalıklarda acil bakım uygulamak |
7. | Travmalarda acil bakım uygulamak |
8. | Çevresel acillerde bakım uygulamak |
9. | Hasta veya yaralıya tedavi uygulamak |
10. | Hasta veya yaralının ihtiyaçlarını karşılamak |
11. | Hasta ve yaralının naklini sağlamak |
12. | Afetlerde acil bakım uygulamak |
13. | İnsan vücudunu yapısal ve fonksiyonel olarak incelemek |
14. | Ambulans kullanmak |
15. | Spor yapmak |
16. | Yangınla mücadele etmek |
17. | YETERLİ VE DENGELİ BESLENMENİN ÖNEMİNİ KAVRAMAK |
18. | Türkçe dil bilgisine ve dili kullanma becerisine sahip, mesleki gelişmeleri takip edebilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahip çağdaş bireyler olabilme |
19. | Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi konusunda bilgi sahibi olma |
20. | Bir yabancı dilde temel düzeyde iletişim kurabilme |
21. | Bir yabancı dilde mesleki terminolojiyi anlayabilmek ve doğru kullanmak |
22. | Kanser ve türlerini bilir. Kanserden korunmak için neler yapılması gerektiğini bilir. |
23. | Acil cerrahi müdahale gerektiren durumları bilir |
24. | Kayıt tutmanın önemini anlamak |
25. | Öğrencinin cinsiyet eşitliğine ilişkin farkındalığını artırmak |
26. | Radyolojik görüntüleme yöntemlerini bilir |
27. | Aile planlaması yöntemlerini bilir |
28. | İnsan vücudu ve fonksiyonları ile ilgili terimleri bilir |
29. | Tıbbi atık sınıflandırmasını bilir |
30. | Etik ikilemleri bilmek |
31. | Cinsellik ve cinsel sağlık konusunda temel kavramları bilmek |
32. | Mesleki bilgi ve becerilerini doğru olarak kullanabilmek |
33. | Öğrenciler sağlık politikaları ile devlet sistemleri arasında bağlantı kurabilir |
34. | Yakın savunma kavramı |
35. | Duruş teknikleri ve vücudu kullanmayı öğrenme |
36. | Sağlık sistemi hakkında genel olarak bilgi sahibi olmak |
37. | Sağlık çalışanlarının hak ve yükümlülüklerini öğrenmek |
38. | Bulaşıcı hastalıklara karşı kontrol ve korunmasına ilişkin eğitici ve araştırıcı bilgi kazanmak |
39. | Farmakolojik ajanları bilir. ilaçları endikasyon ve kontrendikasyonlarına göre nasıl uygulaması gerektiğini bilir |
40. | İnsan vücudunun fizyolojik yapısını ayırt etmek |
41. | Sağlıkta kalite standartları, kalite, standardizasyon, standart, akreditasyon kavramlarını bilir. |
42. | Yaşam kalitelerinin arttırılmasına ilişkin uygulamaları açıklama ve kullanma. |
43. | Sosyal hayatta ve iş hayatında davranış kurallarını öğrenmek |
44. | Kişisel bilgi,beceri ve deneyimlerini ekip halinde toplum yararına kullanmalarını sağlamak |