
| Ders Kodu | : İKY217 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Öğrencilerin zorunlu stajlarını Adnan Menderes Üniversitesi Sultanhisar Meslek Yüksekokulu öğrenci staj yönergesindeki kurallara göre belirtilen sürede (30 iş günü) ve özellikte tamamlamaları zorunludur. |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 2 |
Takım Çalışması Dersinin amacı, öğrencilere başarılı ekiplerin sırlarını tanıtarak etkin takım çalışması ve işbirliği yeteneği kazanmalarını sağlamaktır.
Takım çalışmasının amacı ve genel esasları; Takımların oluşturulma gerekçeleri; Takım çalışması ile gruplar arasındaki ilişki; Takımların özellikleri; Takım çalışması türleri; Takım performansının artırılması yöntemleri; Bireylerin takım çalışmasına çekilmesi; Günümüzde sıklıkla kullanılan takım çalışması türleri vb. konular ele alınmaktadır.
| Doç. Dr. Özge KOCAKULA |
| 1. | Takım çalışmasını önemini ve takım çalışmasına olan ihtiyacı açıklar |
| 2. | Amaç geliştirmenin önemini ve işlevini anlatır |
| 3. | Takım çalışmasında yarışan ve birbiriyle rekabet eden üyelerin dayanışmasını açıklar |
| 4. | Takım çalışmasında işbirliği ve katılımcı olmanın faydalarını sayar |
| 5. | Mükemmellik standartlarını ve dış yardımın gerekliliğini açıklar ve uygular |
| 1. | Öğretim Elemanı Ders Notları |
| 2. | R. Zakia (1997). Perception and Imaging, Focal Press. |
| 3. | Carl . Larson & Frank M. J. LaFasto;Teamwork |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Ödev | 1 | 2 | 0 | 2 |
| Ara Sınav | 1 | 9 | 1 | 10 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 9 | 1 | 10 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 50 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | |
OÇ-1 | 4 | ||||||||||
OÇ-2 | 4 | ||||||||||
OÇ-3 | 4 | ||||||||||
OÇ-4 | 4 | ||||||||||
OÇ-5 | 4 | ||||||||||