1. | Tanımlanmış bir hedef doğrultusunda bir süreci çözümleme ve tasarlama becerisi sağlayabilirler. |
2. | Verilerin çözümlenmesi, deney yapma ve tasarlama, sonuçları yorumlama becerisi kazanabilirler. |
3. | Disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme becerisi kazanabilirler. |
4. | Bağımsız davranma, inisiyatif kullanma ve yaratıcılık becerisi kazanabilirler. |
5. | Yaşam boyu öğrenme davranışını kazanabilirler. |
6. | Sözlü ve yazılı iletişim becerileri gösterebilirler. |
7. | Mesleki ve etik sorumluluk anlayışı gösterebilirler. |
8. | Ulusal ve uluslar arası çağdaş sorunlar hakkında bilgi sahibi olabilirler. |
9. | Kalite konularında bilgi sahibi olabilirler. |
10. | Küresel ve toplumsal çerçevede kapsamlı bir eğitime sahip olabilirler. |
11. | Mesleki yasal mevzuaatı anlayabilme ve uygulama becerisi kazanabilirler. |
12. | Sektörel sorunlar hakkında bilgi sahibi olabilme becerisi kazanabilirler. |
13. | Mesleki özgüven becerisi kazanabilirler. |