
| Ders Kodu | : TE435 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 2 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 4 |
Bu dersin amacı öğrencilerin marka kavramı ve markayı oluşturan bileşenleri tanımasını, marka oluşturmada kullanılan stratejiler ile marka ve kurum imajı arasındaki ilişkiyi kavramasını, marka yaratmada iletişimsel ve pazarlama teknikleri, marka olma ve marka oluşturmanın pazarlamada ve pazarlama iletişimindeki avantajları, global markalar, imaj-marka arasındaki ilişkiler, imaj yaratımında teknikler gibi konuların marka yönetim sürecinde nasıl işlediğini kavramasını sağlamaktır.
Marka kavramı ve marka kavramının gelişimi gelişimi. Marka yönetim sürecinin tanıtılması Marka yönetiminin tarihsel sürecinin incelenmesi Çağdaş pazarlama teknikleri ve marka yönetimi ilişkisinin incelenmesi Marka iletişim planlarını yapılandırma Marka etkinliğinin değerlendirilmes