Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Tarımsal Ürünlerde Markalaşma
Ders Kodu: TE435
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Lisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 2
Kredi: 3
Laboratuvar: 0
AKTS: 4
Amaç

Bu dersin amacı öğrencilerin marka kavramı ve markayı oluşturan bileşenleri tanımasını, marka oluşturmada kullanılan stratejiler ile marka ve kurum imajı arasındaki ilişkiyi kavramasını, marka yaratmada iletişimsel ve pazarlama teknikleri, marka olma ve marka oluşturmanın pazarlamada ve pazarlama iletişimindeki avantajları, global markalar, imaj-marka arasındaki ilişkiler, imaj yaratımında teknikler gibi konuların marka yönetim sürecinde nasıl işlediğini kavramasını sağlamaktır.

Özet İçerik

Marka kavramı ve marka kavramının gelişimi gelişimi. Marka yönetim sürecinin tanıtılması Marka yönetiminin tarihsel sürecinin incelenmesi Çağdaş pazarlama teknikleri ve marka yönetimi ilişkisinin incelenmesi Marka iletişim planlarını yapılandırma Marka etkinliğinin değerlendirilmes

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri