Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Müşteri Bağlılığı
Ders Kodu: REH440
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Lisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 0
Kredi: 2
Laboratuvar: 0
AKTS: 3
Amaç

Dersin amacı, müşteri bağlılığınının önemini ortaya koyarak, müşteri bağlılığı yaratmada kullanılabilecek yöntemlerin öğrencilere öğretilmesidir.

Özet İçerik

Ders kapsamında öğrencilerin ilk olarak müşteri memnuniyeti ile müşteri bağlılığı arasındaki ilişki ve bağlılığın turizm işletmeciliği açısından önemi aktarılacaktır. Yanı sıra bağlılığı etkileyen diğer faktörler örneklerle açıklanacaktır. Bağlılık türleri ve bunların örnekleri sunulacaktır. Bağlılığı artırmak için gerekli politika ve stratejiler açıklanacaktır. Bağlılık bağlamında şikayet yönetiminin önemi değerlendirilecektir.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri