
| Ders Kodu | : CSE414 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : İngilizce |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 2 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Sistem analizi ve bilgi sistemleri kavramını öğretmek, yeni bilgi sistemleri tasarlama becerisi kazandırmak
Sistem Kavramı ve Genel Sistem Teorisi / Bilgi Sistemi ve Bilgi Sistemi Tipleri / Bilgi Sistemi Geliştirme Süreci / Sistem Analisti Görev ve Yetenekleri / Ön İnceleme ve Fizibilite Analizi / Sistem Önerisi Hazırlama ve Sunma / Sistem Analizi / Sistem Tasarımı / Sistem Gerçekleme / Yeni Sisteme Geçme Süreci
| Dr. Öğr. Üyesi Denizhan DEMİRKOL |
| 1. | Ögrenciler karşılaşacakları bilgisayar sistemleri hakkında analiz ve tasarım yapabilirler. |
| 2. | Genel Sistem Yaklaşımı gerçekleştirebilme |
| 3. | Sistem sınıflandırması yapabilme ve türlerini ayırt edebilme |
| 4. | Örgüt ve Sistem Kavramları İlişkisi kurabilme |
| 5. | İşletmelerde Bilgi Kullanımı, İşletmelerde Sistem Analizi ve Tasarımı. |
| 6. | Yeni Sistem Tasarlayabilme, İlgili sistem problemlerinin Tespit Edebilme |
| 1. | Extreme Programming Explained: Embrace Change, Kent Beck, Addison Wesley, 2000 |
| 2. | Modern Systems Analysis and Design (7th Edition) Jeffrey A. Hoffer, Joey F. George, Joseph S. Valacich |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 2 | 2 | 56 |
| Uygulamalı Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Ara Sınav | 1 | 10 | 2 | 12 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 24 | 5 | 29 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 125 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | |
OÇ-1 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 |
OÇ-2 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 |
OÇ-4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 |
OÇ-6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |