
| Ders Kodu | : HİR210 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Öğrencilere “Medya planlama” “markanın reklamını tüketicilere ulaştırmanın en yolu nedir?” sorusunu cevaplamak doğrultusunda alınan işlem sürecidir. Bu süreç içerisinde, kaç kişiye erişilecek, hangi kitle iletişim aracı kullanılacak, reklam kaç kez görülmeli gibi pek çok hayati önem taşıyan kararların alınma sürecini anlatmaktır.
Ders ile ilgili temel kavramlar anlatılmaktadır. Ayrıca öğrencilere medya nedir sorusu doğrultusunda medya planlamasının önemi anlatılacaktır. Medya planlamasında marka yaratmak ve bu markanın reklam olarak üretimi gösterilecektir. Bu bağlamda reklamın felsefesi anlatılacaktır. Reklam ve marka ilişkisi kurulacaktır. Bu ilişki bağlamında medya planlaması yönetimi kavratılacaktır