
| Ders Kodu | : HİR376 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Bu ders bir reklamın bütünleşik pazarlama çalışmalarındaki önemini, reklam yönetim sürecini ve işleyişini, reklamcılıkla ilgili düzenlemeleri ulusal ve uluslararası örnekler temelinde öğretmeyi amaçlamaktadır.
Bu ders bir markanın reklamının reklam ajansında pazarlama stratejisi doğrultusunda nasıl işlendiği, reklam yönetimindeki işleyiş yapısı, reklamın etkileri ve küreselleşmenin reklama etkileri, reklam denetim esasları gibi konuları içermektedir.