Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Reklamda Bilgi Yönetimi
Ders Kodu: HİR376
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Lisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 3
Uyg.: 0
Kredi: 3
Laboratuvar: 0
AKTS: 5
Amaç

Bu ders bir reklamın bütünleşik pazarlama çalışmalarındaki önemini, reklam yönetim sürecini ve işleyişini, reklamcılıkla ilgili düzenlemeleri ulusal ve uluslararası örnekler temelinde öğretmeyi amaçlamaktadır.

Özet İçerik

Bu ders bir markanın reklamının reklam ajansında pazarlama stratejisi doğrultusunda nasıl işlendiği, reklam yönetimindeki işleyiş yapısı, reklamın etkileri ve küreselleşmenin reklama etkileri, reklam denetim esasları gibi konuları içermektedir.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri