Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Reklam Sektöründe Ajans Yönetimi
Ders Kodu: HİR384
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Lisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 3
Uyg.: 0
Kredi: 3
Laboratuvar: 0
AKTS: 5
Amaç

Bu ders; reklamcılık yönetimini, toplum ve serbest piyasa ekonomi koşulları içinde hem kurumsal bir yapı olarak hem de temel bir yönetimsel fonksiyon olarak ele almaktadır.

Özet İçerik

Yönetimin genel hatlarının ve özellikle reklamcılık alanındaki fonksiyonunun ele alınması - Önemli bir yönetimsel fonksiyon olarak hesap verebilen reklamcılık, bütçelendirme ve ötesi - Planlamanın çeşitli basamaklarında reklamcılığın “yaratıcı” boyutunun yönetilmesi - Reklamveren ve reklam ajansı ilişkilerinin yönetilmesi

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri