
| Ders Kodu | : HİR384 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Bu ders; reklamcılık yönetimini, toplum ve serbest piyasa ekonomi koşulları içinde hem kurumsal bir yapı olarak hem de temel bir yönetimsel fonksiyon olarak ele almaktadır.
Yönetimin genel hatlarının ve özellikle reklamcılık alanındaki fonksiyonunun ele alınması - Önemli bir yönetimsel fonksiyon olarak hesap verebilen reklamcılık, bütçelendirme ve ötesi - Planlamanın çeşitli basamaklarında reklamcılığın “yaratıcı” boyutunun yönetilmesi - Reklamveren ve reklam ajansı ilişkilerinin yönetilmesi