
| Ders Kodu | : HİR104 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Dersin amacı; pazarlama biliminin iletişim boyutunu öne çıkararak başarılı bütünleşik pazarlama iletişimi kampanyalarının işleyiş sürecinin derinlemesine irdelenebilmesini, başarılı kampanyaların saptanarak profesyonel yaşamda öğrenciye örnek teşkil edebilmesini sağlamak.
Bu ders, pazarlama bilimi çatısı altında var olan tutundurma karmasının bütünleşik bir yaklaşımla irdeleyerek öğrencileri pazarlamanın iletişim boyutunu derinlemesine tanımasına olanak tanımaktadır.