
| Ders Kodu | : EF359 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Bankalar ve tüm finansal kurumlar rekabet değeri yaratmak için pazarlama faaliyetleri uygulamaktadırlar. Bu dersin amacı, öğrencilere finansal hizmetlere yönelik gerçekleştirilen pazarlama faaliyetlerini tanıtmaktır.
Bu ders, pazar bölümleme, hedefleme ve konumlandırma gibi çeşitli pazarlama kavramlarını operasyonelleştirmektedir. Bu dersin sonunda öğrenciler, tüketicilerin nasıl bölümlendirileceğini, bunu yapmak için hangi bilgilerin gerekli olduğunu, bölümleme için kullanılabilecek yöntemleri, hangi tüketicilerin hedefleneceği, tüketicilerin zihninde markanın en iyi şekilde nasıl konumlandırılacağını belirlemeyi, tüketicilere ve firmalara değer yaratan yeni finansal ürün/hizmetlerin geliştirilmesini ve fiyatlandırılması ve/veya finansal hizmetlerde ortak marka yönetimini öğreneceklerdir.