
| Ders Kodu | : TUR505 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Yüksek Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Derin amacı, pazarlama kuramları ışığında destinasyon/turizm işletmeleri düzeyinde uygulanan pazarlama faaliyetlerinin analizini yaparak, destinasyon/turizm işletmelerinin pazarlama problemlerine yönelik strateji ve taktikler geliştirilmesi için gerekli bilgi ve becerilerin kazanılmasına katkı sağlayabilmektir.
Ders kapsamında öncelikle turizm pazarlamasının kapsamı ve özellikleri, açıklanacaktır. Dönem boyunca turizm pazarlama planlaması, pazar araştırmaları ve turizmde uygulamaları, turizm pazarlamasında iletişim, pazarlama karması elemanları konuları ele alınacak ve kuramsal bilgiler sektör uygulama örnekleri ile pekiştirilecektir.