
| Ders Kodu | : TUR535 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Yüksek Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Dersin temel amacı, destinasyon/turizm işletmeleri tarafından uygulanan pazarlama etkinliklerini; postmodern tüketici ihtiyaç, istek ve beklentileri çerçevesinde ele alarak, çağdaş pazarlama yaklaşımlarının kuramsal alt yapısını vermek ve bu kuramsal bilgiler ile destinasyonlar/turizm işletmelerinin uygulama örneklerini sentezleyerek yönetsel düzeyde karar verme ve uygulama becerileri kazanılmasına katkıda bulunabilmektir.
Ders kapsamında öncelikle pazarlamanın yeni tanımı ve pazarlama karmasındaki değişime ilişkin çağdaş pazarlama yaklaşımları hakkında açıklama ve tartışmalardan sonra, dönem boyunca değer pazarlaması, ilişkisel pazarlama, veri tabanlı pazarlama, gerilla pazarlaması, sanal topluluklar, etkinlik pazarlamasının özellikleri ve turizm endüstrisindeki uygulamaları değerlendirilecektir.