
| Ders Kodu | : YII513 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Yüksek Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Günümüz rekabet koşullarında öğrencinin, müşteri değeri yaratmak, değeri süreklileştirme, memnuniyetini ölçme tekniğini öğrenmesi ve müşteri şikâyetlerini yönetebilmesini amaçlar
Rekabet koşullarında müşteri değeri yaratma, müşteri değerinin sürekliliğini sağlama, müşteri memnuniyetini ve sadakati oluşturma , memnuniyet ölçme teknikleri ve müşteri şikâyetlerini yönetebilme