Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Misafir İlişkileri Yönetimi
Ders Kodu: YII513
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Yüksek Lisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 3
Uyg.: 0
Kredi: 3
Laboratuvar: 0
AKTS: 5
Amaç

Günümüz rekabet koşullarında öğrencinin, müşteri değeri yaratmak, değeri süreklileştirme, memnuniyetini ölçme tekniğini öğrenmesi ve müşteri şikâyetlerini yönetebilmesini amaçlar

Özet İçerik

Rekabet koşullarında müşteri değeri yaratma, müşteri değerinin sürekliliğini sağlama, müşteri memnuniyetini ve sadakati oluşturma , memnuniyet ölçme teknikleri ve müşteri şikâyetlerini yönetebilme

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri