
| Ders Kodu | : GAST515 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Yüksek Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Yiyecek ve İçecek endüstrisinde kullanılan pazarlama stratejileri ve literatürün takip edilmesi amaçlanmaktadır.
Rekabet avantajı yakalamak ve iş başarısını sürdürmek için müşteri odaklı pazarlama stratejileri önemlidir. Çağdaş stratejik pazarlama yönetiminin piyasa bölümlemesi ve ürün konumlandırmasından tüketici ihtiyaçlarına ve satın alma davranışından dijital ve sosyal medya pazarlamasına kadar uzanan temel kavramlar ve araçlar araştırılacaktır.