Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Ders Kodu: PZL205
Ders Türü: Zorunlu
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 0
Kredi: 2
Laboratuvar: 0
AKTS: 4
Amaç

Günümüzün değişen ve araştırıcı nitelik kazanan müşteri profilini anlamak; bu sayede müşteriyi elde tutacak stratejileri geliştirebilecek nitelik kazanmak.

Özet İçerik

Değişen müşteri profili ve müşteri ilişki seviyeleri, Müşteri ilişkilerinin sağlaması gereken faydalar, Müşteri ilişkilerini etkileyen unsurlar, CRM'e başlangıç adımları, Başarılı bir CRM projesinin taşıması gereken özellikler

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri