
| Ders Kodu | : PMP111 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Farklı pazarlama çeşitlerini kavrama, bir biri ile farklılıkları ayırt etme ve Türkiye ve dünyadaki uygulama örneklerini stratejileri ile açıklama
Pazarlamada Yeni Tekniklerin Kapsamı ve Önemi; Pazarlama Hedefi Bakımından Pazarlama; Pazarı Elde Etme Şekli Bakımından Pazarlama; İlişkisel Pazarlama; Talep Durumuna Göre Çağdaş Yönetimsel Pazarlama; Veri Tabanı Pazarlaması (Database Marketing); Maksi Pazarlama; Değer Pazarlaması; Post-Modern Pazarlama; Aydınlatılmış Pazarlama; Elektronik-Siber Pazarlama; Kullanılan Dağıtım Kanalları Bakımından Bir Dağıtım Kanalı Olarak Franchising.