Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Reklamcılık
Ders Kodu: PMP106
Ders Türü: Zorunlu
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 3
Uyg.: 0
Kredi: 3
Laboratuvar: 0
AKTS: 5
Amaç

Bu ders ile öğrenci; reklamı tanımlayıp unsurlarını, amaçlarını, türlerini, reklam sürecini, Dünyada ve Türkiye’deki reklamcılığın tarihsel gelişimi ile reklamcılık ilkelerini ve reklam araçlarını kavrayabilme ve reklamcılık faaliyetlerine aktif bir şekilde katılabilme becerisine sahip olacaktır.

Özet İçerik

Reklamın doğuşu, Reklamcılığın gelişimindeki etkenler, Reklam yapılış amaçları, Ürün hakkında bilgi vermek, Hedef kitlenin ürünü fark etmesini sağlamak, Marka imajı oluşturmak, Reklam özellikleri, Reklam fonksiyonları, Reklam ajansları tanımı, özellikleri, Reklamın sonuçları ve etkileri

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri