
| Ders Kodu | : PMP106 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Bu ders ile öğrenci; reklamı tanımlayıp unsurlarını, amaçlarını, türlerini, reklam sürecini, Dünyada ve Türkiye’deki reklamcılığın tarihsel gelişimi ile reklamcılık ilkelerini ve reklam araçlarını kavrayabilme ve reklamcılık faaliyetlerine aktif bir şekilde katılabilme becerisine sahip olacaktır.
Reklamın doğuşu, Reklamcılığın gelişimindeki etkenler, Reklam yapılış amaçları, Ürün hakkında bilgi vermek, Hedef kitlenin ürünü fark etmesini sağlamak, Marka imajı oluşturmak, Reklam özellikleri, Reklam fonksiyonları, Reklam ajansları tanımı, özellikleri, Reklamın sonuçları ve etkileri