
| Ders Kodu | : PMP113 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Öğrencinin, Hizmetin ne olduğunu kavraması, hizmet ile somut malı birbirinden ayırt edebilmesi, Hizmet pazarlama karması kavramını kavraması, Bireysel hizmetler ve müşteri tatmin yöntemlerinin kavraması amaçlamaktadır.
Hizmet kavramı ve hizmetlerin ortak özellikleri; Hizmetlerin sınıflandırılması; Hizmet olarak ürün kavramı ve stratejileri; Hizmet sektöründe dağıtım kararları; Hizmet sektöründe fiyatlama ve fiyatlandırma stratejileri; Hizmetlerde tutundurma karması stratejileri; Hizmet sektöründe birey ve İnsan kaynakları politikaları; Hizmet pazarlaması ve fiziksel kanallar; Hizmetlerde talep yönetimi; Hizmetlerde kapasite yönetimi; Hizmet kalitesi ve Hizmet kalitesi geliştirme stratejileri; İlişkisel pazarlama