Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Hizmet Pazarlaması
Ders Kodu: PMP113
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 0
Kredi: 2
Laboratuvar: 0
AKTS: 3
Amaç

Öğrencinin, Hizmetin ne olduğunu kavraması, hizmet ile somut malı birbirinden ayırt edebilmesi, Hizmet pazarlama karması kavramını kavraması, Bireysel hizmetler ve müşteri tatmin yöntemlerinin kavraması amaçlamaktadır.

Özet İçerik

Hizmet kavramı ve hizmetlerin ortak özellikleri; Hizmetlerin sınıflandırılması; Hizmet olarak ürün kavramı ve stratejileri; Hizmet sektöründe dağıtım kararları; Hizmet sektöründe fiyatlama ve fiyatlandırma stratejileri; Hizmetlerde tutundurma karması stratejileri; Hizmet sektöründe birey ve İnsan kaynakları politikaları; Hizmet pazarlaması ve fiziksel kanallar; Hizmetlerde talep yönetimi; Hizmetlerde kapasite yönetimi; Hizmet kalitesi ve Hizmet kalitesi geliştirme stratejileri; İlişkisel pazarlama

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri