
| Ders Kodu | : DIT211 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 2 |
Öğrencileri İngilizce dilbilgisi ve telaffuzu konusunda geliştirmek, kelime haznelerini genişletmek. Temel dil becerilerinde(okuma, yazma, dinleme, konuşma) öğrencilerin yeteneklerini geliştirmek. Öğrencilere günlük ve akademik amaçları için gerekli dil becerilerinde gelişebilme şansı sağlamak.
Yeterli sayıda alıştırmayla hedeflenen dilbilgisi konularının uygulamaya dökülmeye çalışılır. İşlenen dilbilgisi konularını pekiştirmek ve bu yapıları günlük dilde görebilmek için diyaloglar kullanılır. Okuma parçaları ve kelime alıştırmalarıyla konular daha geniş bir çerçevede ele alınır ve öğrencilerin okuma, yazma becerileri ve kelime hazneleri geliştirilir.
| Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin Önlem ERSÖZ |
| 1. | Öğrenciler genelde işte, okulda boş zamanlarda vb. bilindik konularla ilgili belli standart bilgilerin ana noktalarını anlayabilirler |
| 2. | Öğrenciler dilin konuşulduğu bir bölgede seyahat ederken karşılarına çıkacak birçok durumla baş edebilirler. |
| 3. | Öğrenciler bilindik ve kişisel ilgi alanlarıyla ilgili bağlantılı temel metinler oluşturabilirler. |
| 4. | Öğrenciler bilindik ve kişisel ilgi alanlarıyla ilgili bağlantılı temel metinler oluşturabilirler. |
| 15. | Öğrenciler ileride karşılarına çıkabilecek toplumsal durumlarda çeşitli temel iletişim görevlerini başarıyla yerine getirebilirler |
| 1. | A Practical English Grammar(A.J. THOMSON, A.V. MARTINET) |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %70 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 12 | 2 | 2 | 48 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 48 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-15 | |
OÇ-1 | 5 | ||||||||||||
OÇ-2 | 5 | ||||||||||||
OÇ-3 | 5 | ||||||||||||
OÇ-4 | 5 | ||||||||||||
OÇ-15 | 5 | ||||||||||||