1. | ANATOMİK YAPILARI AYIRT ETMEK |
2. | İNSAN FİZYOLOJİSİNİ AYIRT ETMEK |
3. | HASTA VEYA YARALILARA İLK YARDIM UYGULAMAK |
4. | RADYOGRAFİ ELDE ETMEK ve FİLM BANYO, BASKI İŞLEMLERİNİ YAPMAK |
5. | FLOROSKOPİK GÖRÜNTÜLEME YAPMAK |
6. | MAMOGRAFİ TETKİKİ YAPMAK |
7. | ANJİOGRAFİ YAPMAK |
8. | MANYETİK REZONANS GÖRÜNTÜLEMESİ (MRG) YAPMAK |
9. | BİLGİSAYARLI TOMOGRAFİ (BT) İNCELEMESİ YAPMAK |
10. | KEMİK MİNERAL DANSİTOMETRESİ (DEXA) TETKİKİ YAPMAK |
11. | ULTRASONOGRAFİ (USG) YAPMAK |
12. | GAMA KAMERA GÖRÜNTÜLEMESİ YAPMAK |
13. | RADYOTERAPİ SİMÜLASYONU YAPMAK VE TEDAVİ UYGULAMAK |
14. | RADYASYON GÜVENLİĞİ VE RADYASYONDAN KORUNMA |
15. | İŞ ORGANİZASYONU YAPMAK VE MESLEKİ GELİŞİMİ SAĞLAMAK |
16. | RADYOLOJİK ANATOMİYİ AYIRT ETMEK |
17. | TIBBİ TERİMLERİ AYIRT ETMEK |
18. | Türkçe dil bilgisine ve dili kullanma becerisine sahip, mesleki gelişmeleri takip edebilecek düzeyde yabancı dil bilgisine sahip çağdaş bireyler olabilme |
19. | Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi konusunda bilgi sahibi olma |
20. | Bir yabancı dilde temel düzeyde iletişim kurabilme |
21. | Kanser ve türlerini bilir. Kanserden korunmak için neler yapılmasını gerektiğini bilir. |
22. | Öğrencinin cinsiyet eşitliğine ilişkin farkındalığını artırmak |
23. | Klinik biyokimya ile ilgili bilgi sahibi olmak |
24. | Protein, karbonhidrat ve yağların yapısını bilir |
25. | aile planlaması yöntemlerini bilmek |
26. | Mesleki etik ilkelerine uymak |
27. | Meslek etiğini bilmek |
28. | Ekip çalışmasının önemini kavrayacaklardır. |
29. | Kurumun organizasyon şemasını anlayabileceklerdir. |
30. | Kayıt tutmanın önemini anlayacaklardır. |
31. | Sağlıktaki etik ikilemleri bilmek |
32. | Bulaşıcı hastalıklara karşı kontrol ve korunmasına ilişkin eğitici ve araştırıcı bilgi kazanmak |
33. | Hasta yada yaralının genel durumunu değerlendirerek girişimde bulunmak |
34. | Kontrast maddelerin endikasyon ve kontreendikasyonlarını bilmek |
35. | Hasta ve yakınları ile doğru iletişim becerilerini kullanabilmek ve sürdürebilmek |
36. | Meslektaşları, hasta ve hasta yakınları ile terapötik düzeyde iletişim kurabilme becerisine sahip olmak |
37. | Hasta ve yakınlarının davranışlarını değerlendirerek yaklaşımda bulunmak |
39. | Sağlık sistemi hakkında genel olarak bilgi sahibi olmak |
40. | Sağlık çalışanlarının hak ve yükümlülüklerini öğrenmek |
41. | Afetlerde kurtarma konusunda kuramsal bilgi kazanabilme |
42. | Afetlerde kurtarma konusunda pratik bilgi kazanabilme ve etik ilkelere uygun olarak kullanabilme |
43. | Madde bağımlılığı ile ilgili kavramları açıklayabilme |
44. | Madde bağımlılığı olan bireylerin gereksinimlerini saptayabilme |
45. | Çalışma organizasyonu yapmak |
46. | Hazır şablon ile tanıtım materyali hazırlamak |
47. | İnternet ortamında kisisel web sitesi hazırlayabilmek |
48. | Farmakolojik ajanları bilir. ilaçları endikasyon ve kontrendikasyonlarına göre nasıl uygulaması gerektiğini bilir |
49. | Radyasyonun çevre ve insan sağlığına etkileri konusunda bilgi sahibi olmak. |
50. | Sağlıkta kalite standartları, kalite, standardizasyon, standart, akreditasyon kavramlarını bilir. |
51. | Ergonomi hakkında bilgi sahibiolmak |
52. | Sosyal hayatta ve iş hayatında davranış kurallarını öğrenmek |
53. | Toplumsal duyarlılık düzeylerinin geliştirilmesini sağlamak |
54. | Kişisel bilgi,beceri ve deneyimlerini ekip halinde toplum yararına kullanmalarını sağlamak |
55. | İşletim sistemini kullanmaya yönelik verilen temel görevleri uygulayabilecek |