
| Ders Kodu | : ÇMH226 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
İşletme fonksiyonları içerisinde önemi daha da artan pazarlama özellikle rekabet avantajı elde etmede işletmeler için stratejik bir öneme sahiptir. Bu çerçevede bu dersin amacı Pazar başarısı elde etmek amacıyla uygulanabilecek pazarlama faaliyetlerinin yönetim perspektifinden nasıl değerlendirileceğini öğrencilere aktarmaktır.
Yönetim perspektifi ile pazarlama karması elemanları ile ilgili kararların nasıl alınacağı, stratejik düşünme çerçevesinde pazarda uygulanabilecek spesifik pazarlama ile ilişkili politikalar ve kararların özelliklerinden oluşmaktadır.