
| Ders Kodu | : RPD259 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 4 |
Bu dersin amacı, öğrencilerin öğrenme kuram ve modelleri hakkında bilgilenmesini sağlamaktır.
Öğrenmeyle ilgili temel kavram ve ilkeler, öğrenmeyi etkileyen faktörler, öğrenme kuramları
| Doç. Dr. Esin ÖZER |
| 1. | Öğrenme ve öğrenme psikolojisi hakkında bilgi sahibi olur. |
| 2. | Öğrenme teorilerini bilir. |
| 3. | Motivasyon ve motivasyon teorileri hakkında bilgi sahibi olur. |
| 4. | Öğrenmenin doğasını anlar. |
| 5. | Öğrenmenin biyolojik temellerini kavrar. |
| 6. | Öğrenmeye etki eden faktörlerin farkına varır. |
| 7. | Öğrenmede davranışsal yaklaşımlar hakkında bilgi sahibi olur |
| 1. | Yeşilyaprak, B.2003;Gelişim ve Öğrenme Psikolojisi, PegemA Yayıncılık, Ankara. |
| 2. | Selçuk, Z.2000;Gelişim ve Öğrenme, Nobel Yayıncılık, Ankara. |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Ödev | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Dönem Ödevi | 1 | 0 | 6 | 6 |
| Bireysel Çalışma | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Ara Sınav | 1 | 3 | 1 | 4 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 5 | 1 | 6 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 100 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | |
OÇ-1 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |
OÇ-2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 |
OÇ-3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 |
OÇ-4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |
OÇ-5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 |
OÇ-6 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 |
OÇ-7 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 |