
| Ders Kodu | : TE317 |
| Ders Türü | : Bölüm Dışı Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Modern pazarlama anlayışı prensiplerinin tarımsal ürünlerin pazarlanmasında uygulanabilirliği ve tarımsal ürünlerin pazar organizasyonunda etkinliğinin nasıl sağlanabileceği konusunda bilgi ve beceri kazandırmaktır.
Pazarlama kavramı, klasik ve modern pazarlama anlayışlarının farklılıkları, tarımsal ürünlerde arz ve talebi etkileyen faktörler, fiyat oluşumu, denge fiyat, tarımsal ürünlerde esneklik kavramı, tarımsal ürünlerde pazarlama kanalları, tarımsal ürünlerde pazarlama marjı hesaplamaları, yeni ürün geliştirmenin önemi ve stratejilerin ortaya konulması, tutundurma faaliyetleri, marka ve markalaşma, standardizasyon, pazarlama araştırma aşamaları ve pazar bölümleme stratejilerinin uygulanmasının incelenmesinin örnek olay uygulamalarının öğretilmesi.