
| Ders Kodu | : REH440 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Dersin amacı, müşteri bağlılığınının önemini ortaya koyarak, müşteri bağlılığı yaratmada kullanılabilecek yöntemlerin öğrencilere öğretilmesidir.
Ders kapsamında öğrencilerin ilk olarak müşteri memnuniyeti ile müşteri bağlılığı arasındaki ilişki ve bağlılığın turizm işletmeciliği açısından önemi aktarılacaktır. Yanı sıra bağlılığı etkileyen diğer faktörler örneklerle açıklanacaktır. Bağlılık türleri ve bunların örnekleri sunulacaktır. Bağlılığı artırmak için gerekli politika ve stratejiler açıklanacaktır. Bağlılık bağlamında şikayet yönetiminin önemi değerlendirilecektir.