
| Ders Kodu | : REM415 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 2 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 4 |
Öğrencinin eleştirel düşünme, eleştirel okuma, yazma ve tartışma becerilerinin gelişmesine ve karar vermede eleştirel düşünmenin önemsemesine yardımcı olmak.
Öğrencinin eleştirel düşünme, eleştirel okuma, yazma ve tartışma becerilerinin gelişmesine ve karar vermede eleştirel düşünmenin önemsemesine yardımcı olmak.
| Prof. Dr. Atila YÜKSEL |
| 1. | Eleştirel düşünme ve ilgili temel kavramlar arasındaki benzerlik ve farklılıkları açıklayabilmek. |
| 2. | Eleştirel düşünme sürecini incelemek. |
| 3. | Eleştirel okuma, yazma ve dinleme becerilerini geliştirmek. |
| 4. | Kendi inanç ve değerlerini başkalarına karşı savunmak. |
| 5. | Kendi inanç ve değerlerini başkalarına karşı savunmak. |
| 1. | Semih ŞAHİNEL, Eleştirel Düşünme |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Uygulamalı Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 1 | 28 |
| Ara Sınav | 1 | 10 | 1 | 11 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 10 | 1 | 11 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 106 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | |
OÇ-1 | 4 | 5 | 5 | 4 | 1 |
OÇ-2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 |
OÇ-3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 |
OÇ-4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 |
OÇ-5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 |