
| Ders Kodu | : REM300 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 1 |
| Kredi | : 4 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 4 |
Hem teoride hem de uygulamada hem iş hem de tüketici perspektifinden müşteri ve duyusal deneyimlerin nasıl belirlenebileceğini tartışmak ve analiz etmek; Müşteri duyusal deneyimlerinin bir işletmede nasıl uygulanıp geliştirilebildiği ile ilgili bir analiz modelinde yer alan bileşenleri açıklamak.
Duyusal algı psikolojide zengin bir geleneğe sahiptir. İnsanların görme, duyma, koklama, dokunma ve tat alma biçimleri, son yüzyılda bilişsel psikoloji ve nöroloji alanında yoğun araştırma alanları olmuştur. Ayrıca, tüketicilerin satın aldıkları ürünlerin nasıl göründüğüne, hissettiğine, tat aldığına, sese ve kokuya bağlı olduğu pazarlamada da giderek yerleşen bir enstrümandır.