Birim Yöneticileri
Dr. Öğr. Üyesi Seçil UTMA
Bölüm Başkanı
Öğr. Gör. Dilek SACIHAN
Bölüm Başkan Yardımcısı
Birim Koordinatörleri
Öğr. Gör. Gökçe KADERLİ
Farabi Değişim Koordinatörü
Adnan Menderes Üniversitesi Atça Meslek Yüksekokulu bünyesinde 2009 yılında açılan Büro Yönetimi ve Sekreterlik Bölümü 2011 yılında adı değiştirilerek Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı olarak öğrenim vermeye başlamıştır. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Önlisans Programı, kamu ve özel sektörün ihtiyacı olan büro elemanlarını yetiştirmektedir. Sektörün ihtiyaç duyduğu donanımda öğrenciler yetiştirerek büro elemanına olan ihtiyacı karşılamaktadır.
Tarihçesi
Adnan Menderes Üniversitesi Atça Meslek Yüksekokulu bünyesinde 2009 yılında açılan Büro Yönetimi ve Sekreterlik Bölümü 2011 yılında adı değiştirilerek Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı olarak öğrenim vermeye başlamıştır.
Misyon
Büro yönetimi ve Asistanlığı programı, ülkemizi her geçen gün daha ileriye taşımayı hedef edinmiş, bilimsel ve teknolojik anlamda çağın gerektirdiği donanımlara sahip, sürekli olarak gelişime açık, ülkesini seven, doğa ve çevreye karşı duyarlı ve sorumlu, meslek ve toplum etik değerlerini benimsemiş nitelikli işgücü yetiştirmektir.
Vizyon
Nitelikli işgücü yetiştiren, etik değerlere saygılı, yenilik ve değişime açık, bulunduğu yörenin ekonomik ve toplumsal gelişimine katkı sağlayan bireyleri yetiştirmeyi hedef alan bir önlisans programı olmak hedeflenmektedir.
Amaç
Bu program ile; profesyonel iş hayatının en büyük gereksinimlerinden biri olan yönetici asistanlığı ve büro yönetimi konularında, ihtiyaç duyulan, nitelikli ve uzmanlaşmış ara eleman gücünü iş dünyasına kazandırmak amaçlanmaktadır.
Fiziki Altyapı
Meslek Yüksekokulumuzda tüm dersliklerde bilgisayar ve projeksiyon cihazı bulunmaktadır. Bu sayede derslerde görsel unsurlardan da yararlanılabilmektedir.
Teknik Altyapı
Öğrencilerimizin hizmetine sunulmuş internet erişimli bilgisayar laboratuvarı, masa tenisi, basketbol ve voleybol sahası, kütüphane bulunmaktadır.