
| Ders Kodu | : PMP215 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Öğrencinin, sektör ve pazar özelliklerine göre tüketici ile uzun vadeli ilişkiler kurabilmesi, yeni müşteri elde etmek yanında mevcut müşterileri elde tutabilmesi için müşteri sadakatini kavramasını ve müşteri ilişkilerini daha sağlıklı yönetebilmesini sağlamaktır.
Geleneksel Pazarlamadan İlişkisel Pazarlamaya; Müşteriyi tanımak; Müşteri davranış modellerini anlamak; Müşteri ile ilişkilerin gelişimi; Müşteriyi anlama, iletişim kurma; İlişkisel Pazarlama Yönetimi; Müşteri Sadakati; Elektronik Mecralarda İlişkisel Pazarlama ve Müşteri Sadakati İlişkisel Pazarlamanın Geleceği; İlişkisel Pazarlama Uygulama ve Örnekleri