Birim Yöneticileri
Öğr. Gör. İsmet ANIK BAYSAL
Bölüm Başkanı
Öğr. Gör. Sefa AKBAŞ
Bölüm Başkan Yardımcısı
Öğr. Gör. Yasin BAŞLAR
Bölüm Başkan Yardımcısı
Birim Koordinatörleri
Öğr. Gör. Gültekin BAYSAL
Staj Koordinatörü
Programın amacı, istihdam sahası giderek artan ‘çağrı merkezi’ sektöründe kalifiye eleman ihtiyacının karşılanmasıdır. Değişen günümüz koşularında, müşteri odaklı hizmet politikalarının yaygınlaşması, Çağrı Merkezi Hizmetleri sektörünün ön plana çıkmasına yol açmaktadır. Değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, etkili konuşma becerisi olan ve diksiyonu düzgün nitelikli işgücü yetiştirilmesi hedeflenmektedir.
Tarihçesi
Çağrı Hizmetleri Merkezi programı, 2014-2015 eğitim-öğretim döneminde Büro Hizmetleri ve Sekreterlik bölüm başkanlığı bünyesinde oluşturulmuştur. 2017-2018 eğitim-öğretim döneminden itibaren öğrenci almaya başlayıp eğitim-öğretim hayatına başlamıştır. Bölümde Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı ve Çağrı Merkezi Hizmetleri Programları mevcuttur.
Misyon
İyi bir eğitim görmenin herkesin hakkı olduğuna inanıyoruz. Buharkent Meslek Yüksekokulu olarak, bilimsel çalışma, araştırma - geliştirme, fikir ve ifade özgürlüğü ile çoğulcu ve katılımcı demokrasi felsefesini yerleştirmek adına, tüm bilgi ve birikimlerimizle, enerjimizi bu yönde harcıyoruz.
Vizyon
Deneyimli eğitim kadromuz ve donanımlı laboratuvar alt yapımızla tercih edilen bir meslek yüksekokulu olmak.
Ülkenin önceliklerini gözeterek öz güveni yüksek bireyler yetiştirmek ve insanlığın hizmetine sunmak.
Bilginin evrenselliğine inanarak nerede olursa olsun bilgiye ulaşmak.
Halkla bütünleşerek bölgenin ihtiyaçlarına çözüm üretmek.
Farklılıkları zenginlik olarak görmek.
Olayları kişiselleştirmeden bütünsel yaklaşmak.
Amaç
Programın amacı Türkiyede hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimine katkıda bulunmak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, nitelikli işgücü yetiştirmektir. Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı birinci ve ikinci öğretim programları mevcuttur. Mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak çağrı merkezleridir. Ayrıca bu programdan mezun olacak öğrenciler, kamu kurum ve kuruluşlarında da çalışabilirler
Fiziki Altyapı
10 adet derslik
Teknik Altyapı
1 adet Bilgisayar Laboratuvarı.
1 adet Çağrı Merkezi Laboratuvarı.