Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Ders Kodu: PSY206
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 0
Kredi: 2
Laboratuvar: 0
AKTS: 3
Amaç

Pazarlama, evrimin tamamlamamış ve gelişimini sürdüren bir bilim dalı olarak; her geçen gün insan ihtiyaçları ve bu ihtiyaçların tatmini üzerine kurulu yeniliklerle karşımıza çıkmaktadır. Buna göre; klasik pazarlama ile başlayan süreç, günümüzde bütünleşik pazarlama iletişimi adı altında tek ses-tek mesaj ilkesi ile müşteri memnuniyeti ve marka değeri yaratmak amacıyla gündeme gelmektedir. Bu bağlamda dersin amacı; bütünleşik pazarlama iletişimi kavramının işleyişi ve uygulamaları hakkında gerekli bilgilerin öğrencilere aktarılmasıdır.

Özet İçerik

Bu ders, Markanın, Bütünleşik Pazarlama İletişimindeki Yerini Kavramak ve İletişim Stratejilerini Planlamak vb. konuların açıklanmasını içermektedir.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri