
| Ders Kodu | : PSY210 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Önlisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Dersin amacı, uluslararası pazar çevresi ve pazarlama bileşenlerinin uluslararası düzeydeki özelliklerini ve pratiklerini, uygulamalar yardımıyla öğrencilere aktarmaktır.
Pazarlama anlayışının gelişimi, stratejik pazarlama planlaması, hedef Pazar, global pazarlama yönetimi, dünya pazarlarında sosyal ve kültürel etmenler, bölgesel pazarlar, global üretim stratejileri, rekabet analizi, uluslararası pazarlarda mamül doyma düzeyleri, yabancı ülkelere karşı tutumlar, fiyatlandırma kararları, global reklamcılık ve dünya markaları, global pazarlama yönetimi ve denetimi.