Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Uluslararası Ticaret
Ders Kodu: PSY210
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Önlisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 0
Kredi: 2
Laboratuvar: 0
AKTS: 3
Amaç

Dersin amacı, uluslararası pazar çevresi ve pazarlama bileşenlerinin uluslararası düzeydeki özelliklerini ve pratiklerini, uygulamalar yardımıyla öğrencilere aktarmaktır.

Özet İçerik

Pazarlama anlayışının gelişimi, stratejik pazarlama planlaması, hedef Pazar, global pazarlama yönetimi, dünya pazarlarında sosyal ve kültürel etmenler, bölgesel pazarlar, global üretim stratejileri, rekabet analizi, uluslararası pazarlarda mamül doyma düzeyleri, yabancı ülkelere karşı tutumlar, fiyatlandırma kararları, global reklamcılık ve dünya markaları, global pazarlama yönetimi ve denetimi.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri