
| Ders Kodu | : VET517 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 2 |
Veteriner hekimlerin halk sağlığındaki rolünü, çiftlikten çatala gıda güvenliğini, zoonoz hastalıklar ve korunma yöntemlerini öğretmek.
Çiftlikten çatala gıda güvenliği, zoonoz hastalıklar
| Dr. Öğr. Üyesi Cemil ŞAHİNER |
| Dr. Öğr. Üyesi Devrim BEYAZ |
| 1. | Veteriner hekimliğin halk sağlığındaki rolünü öğrenir |
| 2. | Çiftlikten çatala gıda güvenliğini öğrenir |
| 3. | Gıda kaynaklı tehlikeleri ve alınacak önlemleri öğrenir |
| 4. | Zoonoz hastalıklar ve korunma yöntemlerini öğrenir |
| 5. | Veteriner hekimliğin çevre sağlığındaki rolünü öğrenir. |
| 1. | Tayar M., Yarsan E. Veteriner Halk Sağlığı, 2014, Bursa |
| 2. | Dinçer B., Sarımehmetoğlu, B. Veteriner Hekimlik - Veteriner Halk Sağlığı, 2011, Ankara |
| 3. | Tayar M., Gıda Güvenliği, 2010, İstanbul |
| 4. | Krauss H., Weber A., Appel M., Endes B. Zoonozlar: Hayvandan İnsana Bulaşabilen İnfeksiyon Hastalıklar, 2011 |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Ara Sınav | 1 | 7 | 1 | 8 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 13 | 1 | 14 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 50 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | PÇ-17 | PÇ-18 | PÇ-19 | PÇ-20 | PÇ-21 | PÇ-22 | PÇ-23 | PÇ-24 | PÇ-25 | PÇ-26 | PÇ-27 | PÇ-28 | PÇ-29 | PÇ-30 | PÇ-31 | PÇ-32 | PÇ-33 | PÇ-34 | PÇ-35 | PÇ-36 | |
OÇ-1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
OÇ-2 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 2 | 3 | 3 | 5 | ||||||||||||||||||||||
OÇ-3 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | |||||||||||||||||||||||||||||
OÇ-4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 5 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||||
OÇ-5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||