
| Ders Kodu | : VET217 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 2 |
Öğrencilere ilgili alanda genel terminoloji bilgisi kazandırmak. Öğrencilerin çalışma ortamında karşılaşa bilecekleri sorunlara karşı iletişim kurabilmeleri ve çözüm sağlamalarına olanak vermek.
Mesleki konularda kullanılacak ve her daim gerek duyulacak yabancı dil bilgisinin öğrenciye haftalık olarak düzenli ve devamlı olarak aktarımı yapılmaktadır. Bu amaçla güncel literatür bilgilerinin takibi ve yorumlanmasına çalışılmaktadır.
| Doç. Dr. Bahattin Taylan KOÇ |
| 1. | Genel anlamda alanıyla ilgili geniş bir kelime bilgisine sahip olur |
| 2. | Edindiği kelime bilgisini metinler ve diyaloglarla pekiştirerek gerçek yaşam deneyimlerinde daha hızlı karar verme ve hareket etme yetisi kazanır. |
| 3. | Orta düzeyde tıbbi metinleri anlayabilir ve anadilde çevirisini yapabilir. |
| 4. | Hasta sahipleri ile yabancı dilde iletişim kurma yetisini kazanır. |
| 5. | Alanına dair güncel metinleri yabancı dilde takip edebilir. |
| 1. | Thomson Delmar Learning, 2006 |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %70 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 15 | 0 | 2 | 37 |
| Ara Sınav | 1 | 5 | 1 | 6 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 5 | 1 | 6 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 49 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | PÇ-16 | PÇ-17 | PÇ-18 | PÇ-19 | PÇ-20 | PÇ-21 | PÇ-22 | PÇ-23 | PÇ-24 | PÇ-25 | PÇ-26 | PÇ-27 | PÇ-28 | PÇ-29 | PÇ-30 | PÇ-31 | PÇ-32 | PÇ-33 | PÇ-34 | PÇ-35 | PÇ-36 | |
OÇ-1 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
OÇ-2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OÇ-3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OÇ-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OÇ-5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||