
| Ders Kodu | : ARK439 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 2 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 3 |
Bilimsel yöntemlere ve etik değerlere bağlı kalınarak, objektif kriterler çerçevesinde, öğrenciye belli bir konu üzerinde tez çalışması yaptırmaktır.
Tez konusuyla ilgili arkeolojik verilerin ve bilimsel yayınların araştırılıp, toplanıp, incelenmesi ve değerlendirilmesidir.
| Doç. Dr. Aydın ERÖN |
| Doç. Dr. Sedat AKKURNAZ |
| Dr. Öğr. Üyesi Arzu ÖZVER |
| Dr. Öğr. Üyesi Yavuz Selim KAYA |
| Prof. Dr. Aslı SARAÇOĞLU |
| Prof. Dr. Aynur CİVELEK |
| Prof. Dr. Emre ERDAN |
| Prof. Dr. Murat AYDAŞ |
| Prof. Dr. Murat ÇEKİLMEZ |
| Prof. Dr. Özlem TÜTÜNCÜLER BİRCAN |
| Prof. Dr. Suat ATEŞLİER |
| 1. | Bilimsel yöntemlerle metin oluşturma becerisi kazanılır. |
| 2. | Arkeolojik eserleri yorumlama ve yazılı sunum becerisi kazanılır. |
| 3. | Arkeolojik alandaki düşünceleri yazıyla ifade etme becerisi kazanılır. |
| 4. | Uluslararası kısaltmalar, dipnot teknikleri, anahat planı, bibliyografya ve genel tez düzeninin öğrenilmesi. |
| 5. | Alanındaki çalışma ve projeleri farklı alanlarla birleştirilmiş özgün ve bağımsız bir çalışma haline getirebilme. |
| 1. | Tez çalışma konusuyla ilgili yayınlar.. |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %70 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Uygulamalı Ders | 14 | 0 | 2 | 28 |
| Okuma | 17 | 0 | 1 | 17 |
| Ara Sınav | 1 | 0 | 1 | 1 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 0 | 1 | 1 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 75 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | |
OÇ-1 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
OÇ-2 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
OÇ-3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
OÇ-4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 |
OÇ-5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 |