| 1. | Beden Eğitimi öğretimine uygun planlama yapabilme ve öğrenme ortamları düzenleyebilme becerisi |
| 2. | Beden Eğitimi öğretim sürecine uygun araç-gereç ve kaynakları kullanabilmek |
| 3. | Okul takım çalışmalarını planlayabilmek |
| 4. | Beden Eğitimi öğretiminin amaçlarının gerçekleştirilmesi sürecinde teknolojik kaynakları kullanabilmek |
| 5. | Beden Eğitimi öğretiminde özel eğitime gereksinim duyan ve özel gereksinimli öğrencilere yönelik planlamalar yapabilme becerisi |
| 6. | Beden Eğitimi dersine katılan öğrencilerin temel ve özelleşmiş hareket bilgi ve becerilerini geliştirebilmek |
| 7. | Beden Eğitimi dersini alan öğrencilerde düzenli fiziksel etkinlik ve sağlıklı yaşam bilinci oluşturabilmek |
| 8. | Öğrencilerin müsabakalara katılımını ve çalışmalarının yürütülmesini sağlayabilme becerisi |
| 9. | Öğrencilere spor ve spor organizasyonları bilinci ve sevgisi kazandırabilme becerisi |
| 10. | Beden Eğitimi dersi öğretiminde eğitsel oyunları etkili kullanabilmek |
| 11. | Beden Eğitimi dersine yönelik yapacağı ölçme ve değerlendirme faaliyetlerini planlayıp uygulayabilmek |
| 12. | Öğrencilerin bedensel gelişimlerini belirleyebilmeye yönelik yapılan ölçme sonuçlarını yorumlama ve geri bildirim sağlayabilmek |
| 13. | Ulusal bayram ve törenlerin yönetim ve organizasyonunu yapabilme becerisi |