
| Ders Kodu | : REM220 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 4 |
Günümüz itibarıyla yaşanan teknolojik gelimeler hemen hemen her alanda köklü değişimlere sebep olmuş ve olmaya da devam edecektir. Küresel pazar ortamında değişime ayak uyduranın ayakta kalabileceği, uyduramayanın ise kaybolup gideceği bir dönem yaşanmaktadır. Özellikle bilgi iletişim teknolojilerinin hem bireysel, hem toplumsal etkileri açıkça ortadadır. Yeni ama oldukça güçlü bir mecra olarak kabul edilmesi gereken yeni medya/ sosyal medyanın kitleler üzerindeki rolü açıkça ortadadır.Dersin amacı yiyecek içecek işletmelerinde etkin, doğru ve verimli bir şekilde sosyal medyayı kullanıp yönetilme yetkinliğinin sağlanmasıdır.
Yiyecek içecek tanıtım, pazarlama, reklam, kriz yönetimi vb amaçlı sosyal medya kullanımı konusunda yetkinlik oluşturacak temel bilgiler