Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Sosyal Medya Yönetimi
Ders Kodu: REM220
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Lisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 2
Uyg.: 0
Kredi: 2
Laboratuvar: 0
AKTS: 4
Amaç

Günümüz itibarıyla yaşanan teknolojik gelimeler hemen hemen her alanda köklü değişimlere sebep olmuş ve olmaya da devam edecektir. Küresel pazar ortamında değişime ayak uyduranın ayakta kalabileceği, uyduramayanın ise kaybolup gideceği bir dönem yaşanmaktadır. Özellikle bilgi iletişim teknolojilerinin hem bireysel, hem toplumsal etkileri açıkça ortadadır. Yeni ama oldukça güçlü bir mecra olarak kabul edilmesi gereken yeni medya/ sosyal medyanın kitleler üzerindeki rolü açıkça ortadadır.Dersin amacı yiyecek içecek işletmelerinde etkin, doğru ve verimli bir şekilde sosyal medyayı kullanıp yönetilme yetkinliğinin sağlanmasıdır.

Özet İçerik

Yiyecek içecek tanıtım, pazarlama, reklam, kriz yönetimi vb amaçlı sosyal medya kullanımı konusunda yetkinlik oluşturacak temel bilgiler

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri