
| Ders Kodu | : GİT429 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 4 |
Bu dersin amacı, teknolojik gelişmelerin iletişim araştırmalarındaki rolünün öğrencilere aktarılmasıdır.
Teknoloji tartışmaları, insan makine etkileşimi, dijital vatandaşlık tartışmaları, veri tartışmaları, nesnelerin interneti gibi bağlamlar hakkında öğrencilere bilgi aktarılmaktadır.
| Dr. Öğr. Üyesi Hüsna YILMAZ |
| 1. | Teknoloji ile ilgili temel kavramları öğrenir. |
| 2. | Teknolojinin iletişim sektörü üzerindeki etkisi üzerine düşünür. |
| 3. | Dijital teknoloji tarihi hakkında bilgi sahibi olur. |
| 4. | İnsan makine etkileşimi hakkında bilgi sahibi olur. |
| 5. | Tasarımda kullanıcı deneyiminin rolü hakkında bilgi sahibi olur. |
| 1. | Mike Ribble, Digital Citizenship in Schools: Nine Elements All Students Should Know |
| 2. | Vasif Vagifoğlu Nabiyev, Yapay Zeka İnsan - Bilgisayar Etkileşimi |
| 3. | Buğra Ayan, SOSYAL AĞLAR TARİHİ |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %30 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %70 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 15 | 1 | 3 | 60 |
| Ara Sınav | 1 | 19 | 1 | 20 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 19 | 1 | 20 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 100 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | PÇ-14 | PÇ-15 | |
OÇ-1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |