
| Ders Kodu | : ÖZE207 |
| Ders Türü | : Zorunlu |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 2 |
Her çocuğun bireysel özellikleri ve ihtiyaçlarını dikkate alan eğitim–öğretim planlaması, öğretim programları ve materyallerinin oluşturulması/uyarlanması, eğitim ortamlarının düzenlenmesi ve uygun eğitim ortamlarında eğitim olanaklarına erişimde toplumun tüm bireyleri ile eşit düzeyde erişim fırsatları sunulması çalışmalarını desteklemek.
Temel kavramlar, ilkeler, kapsamı, yararları ve uygulama süreçleri.
| Doç. Dr. Nilgün KİRİŞÇİ |
| 1. | Bütünleştirme eğitimi ile ilgili temel kavramları bilir. |
| 2. | Özel eğitim gereksinimli öğrenciyi değerlendirme kriterlerini bilir. |
| 3. | Özel eğitim gereksinimli öğrencinin ihtiyacına yönelik BEP hazırlar |
| 4. | Gerektiğinde destek eğitim için ek ders materyali geliştirir |
| 5. | Aileyi eğitim sürecine katar |
| 1. | Hammeken, P.A. (2016) Özel Eğitimde Bütünleştirme Ankara: Anı Yayıncılık. |
| 2. | Diken, İ. H. (2017) Özel eğitim, Ankara: Pegem Yayıncılık. |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 1 | 2 | 42 |
| Ara Sınav | 1 | 3 | 1 | 4 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 3 | 1 | 4 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 50 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | |
OÇ-1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | |
OÇ-2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||
OÇ-3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |
OÇ-4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 |
OÇ-5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |