
| Ders Kodu | : EBB295 |
| Ders Türü | : Bölüm Dışı Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 2 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 2 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 4 |
Okul dışı öğrenme ortamlarını tanımak ve öğrenmeyi destekleyecek nitelikte bu ortamları düzenleyebilme becerisi kazandırmak, okul dışı öğretim ortamlarına uygun yöntem ve teknikleri tanımak, kazanım doğrultusunda okul dışı öğrenme etkinlikleri planlama, uygulama ve değerlendirme becerisi kazandırmaktır.
Okul Dışı Öğrenme Ortamları ve Önemi Kütüphaneler Müzeler Sanat Müzeleri Bilim ve Teknoloji Müzeleri Tarih Müzeleri Geziler/Doğa Etkinlikleri Hayvanat Bahçeleri Botanik Parkları Sanayi Kuruluşları Milli Parklar Kitap Fuarları Tarihsel Anıtlar
| Prof. Dr. Adem ÖZDEMİR |
| 1. | Öğrenci, okul dışı öğrenme ortamlarını tanır. |
| 2. | Öğrenci, öğrenme açısından okul dışı ortamların önemini fark eder. |
| 3. | Öğrenci, okul dışı ortamları sıralar. |
| 4. | Öğrenci, okul dışı ortamları derslere göre sınıflar |
| 5. | Öğrenci, okul dışı öğrenme ortamlarının “öğrenci öğrenmelerindeki önemini” açıklar. |
| 1. | Humberstone, B. & Stan, I. (2011). Outdoor Learning: Primary Pupils' Experiences And Teachers' Interaction In Outdoor Learning. Education 3-13, 39 (5), 529-540 |
| 2. | Boriç, G. (2014). Etkili Öğretim Yöntemleri. Ankara: Nobel. |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 3 | 2 | 70 |
| Ara Sınav | 1 | 13 | 1 | 14 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 15 | 1 | 16 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 100 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | |
OÇ-1 | 5 | ||||||||||||
OÇ-2 | 5 | 5 | |||||||||||
OÇ-3 | |||||||||||||
OÇ-4 | |||||||||||||
OÇ-5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||