
| Ders Kodu | : İSÖ504 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Yüksek Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 5 |
Güncel bilgi ve iletişim teknolojileri ve ilgili kavramları bilmesi ve öğrenmenin en üst düzeye taşınabilmesi için bilgi ve iletişim teknolojilerinin etkin kullanımını bilir hale gelmesi
Eğitim-öğretim ortamlarının teknolojik açıdan nasıl planlanması ve organize edileceğini bilir. Bilim ve teknolojinin tarihi ve kültürel gelişimini bilir.
| Doç. Dr. Eyüp YILMAZ |
| 1. | Eğitsel dijital oyunun ne olduğunu söyleyebilir |
| 2. | Eğitsel dijital oyun türlerine örnekler verebilir |
| 3. | Oyunun eğitimde neden kullanıldığını açıklar |
| 4. | Dijital temelli öğrenmenin faydalarını açıklayabilir |
| 5. | Eğitsel dijital oyunlarda rolleri açıklayabilir |
| 1. | Eğitsel Dijital Oyunlar, Editör: Mehmet Akif Ocak, Pegem Akademi |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %30 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %40 |
| Dönem Ödevi | 1 | %30 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 14 | 0 | 3 | 42 |
| Ödev | 3 | 6 | 3 | 27 |
| Okuma | 14 | 0 | 3 | 42 |
| Ara Sınav | 1 | 6 | 1 | 7 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 8 | 1 | 9 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 127 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | PÇ-12 | PÇ-13 | |
OÇ-1 | 3 | 4 | 5 | ||||||||||
OÇ-2 | 3 | 4 | 5 | ||||||||||
OÇ-3 | 3 | 4 | 5 | ||||||||||
OÇ-4 | 4 | 5 | |||||||||||
OÇ-5 | 4 | 5 | |||||||||||