Ders Kodu | : EYT602 |
Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
Ders Grubu | : Doktora |
Eğitim Dili | : Türkçe |
Staj Durumu | : Yok |
Teori | : 3 |
Uyg. | : 0 |
Kredi | : 3 |
Laboratuvar | : 0 |
AKTS | : 5 |
1. Eğitim denetimi alanındaki, çağdaş gelişmelerin belirlemek. 2. Kuram ve uygulama bakımından doğurguları tartışmak 3. Kuram ve uygulama bakımından doğurguları eleştirilmek 4. Ülkemiz denetim sistemine yönelik yansımaları ve doğurguları incelemek
Denetim olgusu, Denetimin Felsefi Temelleri, Denetçi özellikleri, Klasik Denetim Yaklaşımları, Modern Denetim Yaklaşımları, Denetime Eleştirel Yaklaşım
1. | Eğitim denetimi alanındaki, çağdaş gelişmelerin belirler |
2. | Kuram ve uygulama bakımından doğurguları tartışır. |
3. | Kuram ve uygulama bakımından doğurguları eleştirir. |
4. | Ülkemiz denetim sistemine yönelik yansımaları ve doğurguları inceler |
5. | Etkin denetim modelleri geliştirebilme |
1. | Taymaz, H. (1982). Teftiş: kavramlar, ilkeler, yöntemler. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi. |
2. | Başar, H. (2000). Eğitim denetçisi. Ankara: Pegem Yayıncılık. |
3. | Aydın, M. (1986). Çağdaş eğitim denetimi. IM Eğitim Araştırma Yayın Danışmanlık. |
Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
---|---|---|
Ara Sınav (Vize) | 1 | %40 |
Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %60 |
Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|---|
Kuramsal Ders | 14 | 5 | 3 | 112 |
Ara Sınav | 1 | 4 | 3 | 7 |
Dönem Sonu Sınavı | 1 | 4 | 3 | 7 |
TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 126 |