
| Ders Kodu | : İFB628 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Doktora |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 8 |
Fen eğitiminde öz düzenlemeli öğrenmenin tanıtılması
Öz düzenlemeli öğrenme, modelleri, bileşenleri, öğretim stratejileri ve strateji geliştirme
| Prof. Dr. Eylem YILDIZ FEYZİOĞLU |
| 1. | Öz düzenlemeli öğrenme modellerini fark eder. |
| 2. | Öz düzenlemeli öğrenmenin bileşenlerini bilir. |
| 3. | Öz düzenlemeli öğrenmenin nasıl öğretileceğini açıklar. |
| 4. | Öz düzenlemeli öğrenmeye dayalı bir ders planı geliştirir. |
| 5. | Düşünme biçimlerine yönelik değerlendirmede bulunabilme |
| 1. | Handbook of Self-Regulation By Monique Boekaerts, Moshe ... edited by Monique Boekaerts, Paul R. Pintrich and Moshe Zeidner |
| 2. | Zimmerman, B.J., Bonner, S., & Kovach, R. (1996). Developing self-regulated learners: Beyond achievement to self-efficacy. Washington, DC: American Psychological Association. |
| 3. | Handbook of Metacognition in Education |
| Değerlendirme Türü | Adet | Yüzde |
|---|---|---|
| Ara Sınav (Vize) | 1 | %30 |
| Dönem Sonu Sınavı (Final) | 1 | %70 |
| Etkinlik | Sayısı | Ön Hazırlık | Süre | Toplam Iş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|---|
| Kuramsal Ders | 13 | 0 | 3 | 39 |
| Ödev | 2 | 0 | 4 | 8 |
| Bireysel Çalışma | 13 | 0 | 5 | 65 |
| Ara Sınav | 1 | 40 | 4 | 44 |
| Dönem Sonu Sınavı | 1 | 40 | 4 | 44 |
| TOPLAM İŞ YÜKÜ (Saat) | 200 | |||
PÇ-1 | PÇ-2 | PÇ-3 | PÇ-4 | PÇ-5 | PÇ-6 | PÇ-7 | PÇ-8 | PÇ-9 | PÇ-10 | PÇ-11 | |
OÇ-1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||
OÇ-2 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||
OÇ-3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 |
OÇ-4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |
OÇ-5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||