
| Ders Kodu | : İK357 |
| Ders Türü | : Bölüm Seçmeli |
| Ders Grubu | : Lisans |
| Eğitim Dili | : Türkçe |
| Staj Durumu | : Yok |
| Teori | : 3 |
| Uyg. | : 0 |
| Kredi | : 3 |
| Laboratuvar | : 0 |
| AKTS | : 6 |
Bu dersin temel amacı, öğrencilere hizmet sektöründe faaliyet gösteren kuruluşların (bankalar, eğitim kuruluşları, hastaneler, oteller, sigorta şirketleri, ulaşım şirketleri, danışmanlık şirketleri gibi) diğer kuruluşlardan, uygulanması ve gelişiminde ayrı bir pazarlama stratejisi yaklaşımına ihtiyaç duyduğunu açıklamaktır. İkinci amaç ise, üretim şirketlerinde rekabet avantajının temeli olarak “hizmet”in konumlandırılmasının gerekliliğini açıklayabilmek üzere hizmetin üretim şirketlerindeki rolüne odaklanmaktır.
Hizmet kalitesi yönetiminde kullanılan temel kavramları ve yaklaşımları izah edebilecek.