Bilgi Paketi / Ders Kataloğu
Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Yeni Yaklaşımlar
Ders Kodu: HİRY507
Ders Türü: Bölüm Seçmeli
Ders Grubu: Yüksek Lisans
Eğitim Dili: Türkçe
Staj Durumu: Yok
Teori: 3
Uyg.: 0
Kredi: 3
Laboratuvar: 0
AKTS: 5
Amaç

Öğrencilerin bütünleşik Pazarlama İletişiminin (IMC) pazarlama karmasındaki rolünü anlamalarını sağlar.

Özet İçerik

Derste, belirlenmiş zaman, maliyet parametreleri içinde ve net hedefler doğrultusunda, pazar bölümlemesine ve hedef pazarlara dayalı etkili pazarlama kampanyaları elde etmek için, bir kuruluşun IMC programında yer alan reklam ve diğer tanıtım araçlarının rolü vurgulanır.

Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri